Srpski Engish
Univerzitet "Džon Nezbit" Fakultet za menadžment Zaječar
Fakultet za menadžment Zaječar
  Srbija, 19000 Zaječar, Park šuma Kraljevica bb, tel/fax +381 19 430 800, info@fmz.edu.rs
   
 
 Vesti



ECDL







 
Prof. dr Igor Trandafilović, vanredni profesor Prof. dr Igor Trandafilović
 
 
e-mail: igor.trandafilovic@fmz.edu.rs
   
konsultacije: petkom od 9 do 10.30h
 
Predmeti:
Osnovne studije:
- Marketing menadžment
- Ponašanje potrošača

Diplomske akademske studije:
- Marketing istraživanje
 
Biografija:
  • Rođen je u Zaječaru 16.03.1975. godine.
  • Osnovnu školu završio je u Zaječaru 1990. godine (proglašen za najboljeg učenika generacije).
  • Gimnaziju u Zaječaru, prirodno – matematički smer, završio je 1994. godine.
  • Diplomirao je na Ekonomskom fakultetu u Nišu 2002. godine.
  • Iste godine upisao je postdiplomske (magistarske) studije na Ekonomskom fakultetu u Beogradu, smer Marketing. U toku postdiplomskih studija ostvario je visoke rezultate, merene prosečnom ocenom - 9.22.
  • Magistrirao je prvi na smeru iz svoje generacije u julu mesecu 2005. godine. Magistarska teza pod naslovom „Vizuelni korporativni identitet“ odbranjena je na Ekonomskom fakultetu u Beogradu pred komisijom koju su činili prof. dr Mirjana Gligorijević (mentor), prof. dr Branko Maričić i prof. dr Jovan Todorović.
  • Doktorsku disertaciju “Uticaj zemlje porekla na izbor marke proizvoda” je odbranio 08.09.2008. na Fakultetu za menadžment Zaječar, pred komisijom u sastavu prof. dr Vesna Milanović Golubović (mentor), prof. dr Beba Rakić i doc. dr Nebojša Backović.
  • Član je Udruženja ekonomskih propagandista Srbije - UEPS.
  • Oženjen je i otac Luke i Vojina.
Sertifikati koje kandidat poseduje:
  • Trening komunikacione veštine, Link Group – međunarodni centar za edukaciju i informatiku, Beograd.
  • E-larning, budućnost obrazovanja, Link Group – međunarodni centar za edukaciju i informatiku, Beograd.
 
Radno iskustvo:
  • Pored teorijskih znanja u oblasti marketinga, poseduje i praktična znanja.
  • Od 1995. do 2004. godine radio je kao marketing menadžer u preduzeću Ferro Design u Zaječaru. Radio na svim poslovima marketinga u firmi, od kontinuiranog istraživanja tržišta do planiranja, implementacije i kontrole svih marketinških instrumenta i aktivnosti. U okviru pomenutog bavio se upravljanjem vizuelnim korporativnim identitetom, politikom proizvoda, cene, promocije i distribucije, a sve u cilju jačanja snažne korporativne marke.
  • Radio u propagandnoj agenciji New Focus Communications, Beograd kao Account Executive. Na tom radnom mestu bio je spona između klijentata i firme, vodeći brigu o tome da se pažljivo razmotre, duboko razumeju i što uspešnije zadovolje klijentove potrebe za različitim promotivnim alatima.
  • Od januara 2006. godine je u stalnom radnom odnosu na Fakultetu za menadžment u Zaječaru na mestu asistenta na predmetima Marketing menadžment i Ponašanje potrošača.
  • Osim praktičnog iskustva u akademskoj nastavi, učestvovao na nekoliko seminara koje je fakultet organizovao u saradnji sa različitim privrednim subjektima.
 
Spisak objavljenih knjiga, udžbenika i monografija:
  1. Monografija: Trandafilović I., Ime logo boja, BIGZ Publishing, Beograd, 2006., 242 str.
  2. Monografija: Trandafilović I., Marka u savremenoj tržišnoj privredi, Zadužbina Andrejević, Beograd, 2006., 86 str.
  3. Monografija: Trandafilović I., Brendiranje Srbije – prepreke i preporuke, Zadužbina Andrejević, Beograd, 2011, 98 str.
 
Spisak naučnih i stručnih radova: Radovi saopšteni na naučnim i stručnim skupovima:
  1. Veljković D. – Trandafilović I., Kreiranje vizuelnog korporativnog identiteta kod međunarodno orijentisanih preduzeća, Zbornik radova / IV Međunarodni naučni skup „Unapređenje međunarodnog poslovanja preduzeća i privrede”, Megatrend, Beograd, decembar 2006., str. 169-175.
  2. Žikić S. – Paunković J. – Trandafilović I. – Mihajlović D., Uticaj stresa na radnu motivisanost zaposlenih, Zbornik radova/ VI Skup privrednika i naučnika SPIN 08 „Operacioni menadžment  i evropske integracije“, FON, Beograd, 2008.
  3. Trandafilović I. – Žikić S., Marketing u zdravstvu: integralni pristup, Zbornik radova/ Dani preventivne medicine, Institut za javno zdravlje, Niš, 2008.
  4. Trandafilović I. - Žikić S. - Vidanović M. - Živković S., The Influence of Marketing Activities of Small Enterprises on Economic Growth and Development, Challenges of Economic Sciences in the 21st Century, Zbornik radova, Beograd, 2008., str. 345 - 348.
  5. Žikić S. - Paunković J. - Mihajlović D. - Trandafilović I., Motivacija kao factor razvoja preduzeća, VI Međunarodni naučni skup Megatrend univerziteta: “Razvojne strategije preduzeća i privrede”, Zbornik radova, Beograd, 2008.
  6. Trandafilović I. - Andrijašević M. - Žikić S., Quality – a marketing and financial tool of an organization for mitigating effects of the global economic crisis, VII Međunarodni naučni skup Megatrend univerziteta: „Suočavanje preduzeća i privrede sa globalnom ekonomskom krizom“, Zbornik radova, Beograd, 2009., str. 215-225.
  7. Žikić S. - Paunković Dž. - Andrijašević M. - Trandafilović I., Analiza organizacionih faktora rada u rudarskom sektoru Istočne Srbije, VII Skup privrednika i naučnika „Operacioni menadžment i globalna kriza” SPIN 09, Fakultet organizacionih nauka, Beograd, 5-6. novembar 2009, str. 154-161.
  8. Paunković Dž. - Trandafilović I. - Andrijašević M - Žikić S., Organizacioni faktori rada i njihov uticaj na finansijske performanse, VII skup privrednika i naučnika SPIN 09, Operacioni menadžment i globalna kriza, 2009.
  9. Trandafilović I. – Radojević D. – Stojanović S., Istraživanje stavova stanovništva kao baza za promociju zaštite životne sredine, Simpozijum o upravljanju prirodnim resursima sa međunarodnim učešćem, Zbornik radova, Megatrend Univerzitet, Bor, maj 2011, str. 409-418.
  10. Trandafilović I. – Nedeljković N. – Stojanović S., Uloga medija u ekološki održivom razvoju zajednice: terensko istraživanje rezultata,  Šesti simpozijum sa međunarodnim učešćem “Reciklažne tehnologije i održivi razvoj”, Zbornik radova, Tehnički fakultet u Boru, Sokobanja, septembar 2011,   str. 411-417.
  11. Trandafilović Igor – Džigumović Milan – Žikić Srđan,  Research into the motives and habits of consumers of cigarettes, Second international symposium of natural resources management, Faculty of management, Zajecar, May, 2012, p.311-317
  12. Trandafilović Igor – Stojković Zoran – Žikić Srđan – Stanojević Vladimir, Survey of atitudes of citizens on the ecology and environmental protection, Second international symposium of natural resources management, Faculty of management, Zajecar, May, 2012, p.389-396
  13. Žikić Srđan – Trandafilović Igor – Stojković Zoran – Milojević Vladan, The importance of conflict management in international negotiations, Second international symposium of natural resources management, Faculty of management, Zajecar, May, 2012, p.349-355
  14. Trandafilović Igor – Zarkov Jelena – Mirčić Ivana, Istraživanje savremenih modnih trendova kao faktora ponašanja u potrošnji, VIII majska konferencija o strategijskom menadžmentu sa međunarodnim učešćem, Univerzitet u Beogradu, Tehnički fakultet u Boru, Bor, 25 - 27 maj 2012, str.646-652
  15. Trandafilović Igor – Mitić Ivana, Istraživanje preferencija građana Niša za novi tip gastronomske ponude, VIII majska konferencija o strategijskom menadžmentu sa međunarodnim učešćem, Univerzitet u Beogradu, Tehnički fakultet u Boru, Bor, 25 - 27 maj 2012, str.571-579
  16. Miletić Dalibor – Trandafilović Igor – Andrijašević Maja, Selektivni oblici turizma kao oblik promocije turističkog proizvoda Vrnjačke Banje, Zbornik radova sa sedmog naučnog skupa sa međunarodnim učešćem „Turizam: izazovi i mogućnosti“ -  Trebinje, izdavač Ekonomski institut a.d. Beograd, 2012, str. 290-297
Radovi objavljeni u časopisima:
  1. Trandafilović I., Značaj elemenata vizuelizacije identiteta firme, Ekonomika preduzetništva, br. 1-2, 2006., str. 34-38.
  2. Trandafilović I., Upravljanje korporativnim imidžom, Poslovna politika, februar, 2006., str. 63-66.
  3. Trandafilović I., Strategija markiranja kompanije i proizvoda, Poslovna politika, mart, 2006., str. 51-54.
  4. Trandafilović I., Afektivno ponašanje potrošača, Poslovna politika, decembar, 2006., str. 62-64.
  5. Trandafilović I., Analiza imena najrentabilnijih preduzeća Srbijе, Marketing, br.3,  2006., str. 121-126.
  6. Trandafilović I., Marketing strategija malog preduzeća, Marketing, proleće-leto, 2008., str. 21-26.
  7. Stojković Z. - Trandafilović I. - Vidanović M., New tehnologies, innovations and the development of the marketing concept, Inovacije i razvoj, Institut za bakar Bor, Bor, 2009.
  8. Mihajlović D. - Trandafilović I. - Vidanović M., Menadžment, marketing koncept i intelektualni kapital, Marketing, vol. 40, br. 1, 2009., str. 45-49.
  9. Žikić S. -  Marinković A. – Trandafilović I., Promocija stategija menadžmenta konflikta u uslovima savremenog poslovanja, Megatrend revija, mart, Vol.9 (1) 2012, str. 211-232
  10. Kojić M., Trandafilović I., Paunković Dž., Žikić S. Istraživanje zadovoljstva pacijenata radom medicinskih sestara u onkološkom dispanzeru zdravstvenog centra "Studenica" Kraljevo. Timočki medicinski glasnik. Vol 37 (2012) br. 1. str. 29-34. ISSN 0350-2899
  11. Trandafilović Igor – Ilić Biljana – Žikić Srđan – Cvitić Sonja, Istraživanje strateških parametara usluga ugostiteljskog turizma – stavovi potrošača,  Ekonomika, Društvo ekonomista, Niš, 2013, u štampi
  12. Ilić Silvana – Trandafilović Igor – Branković Boban, Promocija investicionog ambijenta u funkciji privlačenja stranog kapitala, Ekonomika, Društvo ekonomista, Niš, 2013, u štampi
   
 
   
Copyright © 2005-2015, FMZ, all rights reserved