|
U sredu 7. novembra 2018. godine na Fakultetu za menadžment, kompanija HEINEKEN Srbija, zajedno sa Agencijom za bezbednost saobraćaja, održala je prvu edukativnu radionicu na temu odgovorne konzumacije alkohola u okviru ovogodišnje kampanje "When you drive, never drink".
Kampanja „When you drive never drink“ odnosno „Dok vozim ne pijem“ je pokrenuta 2016. godine U toku prošle godine organizovane su radionice na Fakultetima u Beogradu, a ovo je prva radionica na Fakultetu van Beograda. Ova kampanja ima za cilj edukaciju mladih ljudi da shvate zbog čega je bitna odgovorna konzumacija alkohola, koja može u nekom smislu, nekome da spasi život.
Ovu kampanju na globalnom nivou pokrenula je kompanija HEINEKEN kao društveno odgovorna kompanija. U Srbiji je kampanju podržala Agencija za bezbednost saobraćaja.
Agencija podržava ovakve aktivnosti koje se tiču povećanja bezbednosti mladih učesnika u saobraćaju jer su ovakve aktivnosti doprinele su da se broj posledica saobraćajnih nezgoda sa mladima iz godine u godinu smanjuje.
Goste, studente i maturante je pozdravio dekan Fakulteta, prof. dr Dragan Mihajlović.
Na održanoj radionici u amfiteatru Fakulteta studentima i maturantima srednjih škola su govorili predstavnik kompanije HEINEKEN Srbija Goran Stupar, predstavnik Agencije za bezbednost saobraćaja Duško Pešić i voditelj emisije "Galileo" Miloš Urošević.