|
|
|
|
Predmeti: |
Osnovne studije:
-
Marketing menadžment
- Ponašanje potrošača
Diplomske akademske studije:
- Marketing istraživanje |
|
Biografija: |
- Rođen je u Zaječaru 16.03.1975. godine.
- Osnovnu školu završio je u Zaječaru 1990. godine (proglašen za najboljeg učenika generacije).
- Gimnaziju u Zaječaru, prirodno – matematički smer, završio je 1994. godine.
- Diplomirao je na Ekonomskom fakultetu u Nišu 2002. godine.
- Iste godine upisao je postdiplomske (magistarske) studije na Ekonomskom fakultetu u Beogradu, smer Marketing. U toku postdiplomskih studija ostvario je visoke rezultate, merene prosečnom ocenom - 9.22.
- Magistrirao je prvi na smeru iz svoje generacije u julu mesecu 2005. godine. Magistarska teza pod naslovom "Vizuelni korporativni identitet" odbranjena je na Ekonomskom fakultetu u Beogradu pred komisijom koju su činili prof. dr Mirjana Gligorijević (mentor), prof. dr Branko Maričić i prof. dr Jovan Todorović.
- Doktorsku disertaciju "Uticaj zemlje porekla na izbor marke proizvoda" je odbranio 08.09.2008. na Fakultetu za menadžment Zaječar, pred komisijom u sastavu prof. dr Vesna Milanović Golubović (mentor), prof. dr Beba Rakić i doc. dr Nebojša Backović.
- Član je Udruženja ekonomskih propagandista Srbije - UEPS.
- Oženjen je i otac Luke i Vojina.
Sertifikati koje kandidat poseduje:
- Trening komunikacione veštine, Link Group – međunarodni centar za edukaciju i informatiku, Beograd.
- E-larning, budućnost obrazovanja, Link Group – međunarodni centar za edukaciju i informatiku, Beograd.
|
|
Radno iskustvo: |
- Pored teorijskih znanja u oblasti marketinga, poseduje i praktična znanja.
- Od 1995. do 2004. godine radio je kao marketing menadžer u preduzeću Ferro Design u Zaječaru. Radio na svim poslovima marketinga u firmi, od kontinuiranog istraživanja tržišta do planiranja, implementacije i kontrole svih marketinških instrumenta i aktivnosti. U okviru pomenutog bavio se upravljanjem vizuelnim korporativnim identitetom, politikom proizvoda, cene, promocije i distribucije, a sve u cilju jačanja snažne korporativne marke.
- Radio u propagandnoj agenciji New Focus Communications, Beograd kao Account Executive. Na tom radnom mestu bio je spona između klijentata i firme, vodeći brigu o tome da se pažljivo razmotre, duboko razumeju i što uspešnije zadovolje klijentove potrebe za različitim promotivnim alatima.
- Od januara 2006. godine je u stalnom radnom odnosu na Fakultetu za menadžment u Zaječaru na mestu asistenta na predmetima Marketing menadžment i Ponašanje potrošača.
- Osim praktičnog iskustva u akademskoj nastavi, učestvovao na nekoliko seminara koje je fakultet organizovao u saradnji sa različitim privrednim subjektima.
|
|
Spisak objavljenih knjiga, udžbenika i monografija,naučnih i stručnih radova: |
Preuzmite/pogledajte spisak ovde - Ažurirano Maj 2019 |
|
|
|